FAQ

Hvordan bestiller jeg?

Du kan bestille dine varer ved at klikke på knappen ud for den vare, du ønsker at købe. Varen er herefter lagt i indkøbskurven, som du til enhver tid kan se eller fjerne varer i ved at klikke på 'Vis indkøbskurv' i venstre side.


Hvordan betaler jeg?

Når du har foretaget dit køb, klikker du på knappen ‘Gå til kassen’ og udfylder dine adresseoplysninger. Derefter klikker du på knappen ’Forsæt’ og kommer nu til et skærmbillede, hvor du kan vælge betalingsmetode. Du kan betale med Dankort, Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro, JCB, American Expres, Eletronisk faktura og ved bankoverførsel (Eletronisk faktura kan kun anvendes af offentlige virksomheder der modtager elektronisk faktura). Husk at oplyse EAN nummer og reference nr.

 

Hvor meget betaler jeg i fragt?

Alle pakker sendes med GLS. Du betaler altid kun 39 kr. til dækning af portoen når du handler hos os (ved levering til pakkeshops - levering til døren koster 89 kr.). Ved volumevarer er prisen 200 kr. og det fremgår af produktet. Kunstkompagniet betaler den resterende del af hvad det reelt koster at sende en pakke.

 

Hvor lang leveringstid har I?

Vi bestræber os altid på en hurtig levering. Alle ordrer afsendes indenfor 2 - 5 hverdage. Hvis du skal bruge varerne til en bestemt dato er du velkommen til at skrive det i feltet under ’bemærkninger’, så vil vi gøre alt hvad vi kan for at få dem frem til den ønskede dato. Vi er lagerførende i de fleste varer du finder på vores hjemmeside. Men ved bestilling af lærreder og svæverammer i specialmål, varer med ekstra leveringstid og ved studio staffelier er der op til 8 – 10 dags levering. Du vil få besked via mail eller telefon. Dog kan det forekomme at enkelte varer er udsolgt og der vil være ekstra leveringstid. I så fald vil vi kontakte dig. Bestillinger betalt med bankoverførsel bliver sendt af sted, så snart vi har registreret din betaling. Skulle der blive andre forsinkelser, får du naturligvis besked enten via mail eller telefon. Vi tager forbehold for trykfejl, tastefejl, samt skrivefejl på vores hjemmeside. Kunstkompagniet kan ikke stilles til ansvar ved forsinkelser hos GLS. BEMÆRK: Op til jul kan der være forsinkelser, derfor anbefaler vi at du bestiller før vores sidste frist for at være sikker på at modtage pakkerne rettidigt. 

Som noget nyt kan du med GLS vælge DepositService. Her leverer fragtmanden til din adresse, uden du behøver være hjemme. Du skal kun skrive i kommentarfeltet hvor fragtmanden må stille pakken. Og så er det selvfølgelig på eget ansvar. 

NB: Julegaver skal købes senest d. 21/12 kl 24. Varer bestilt efter dette tidsrum vil ikke nå frem til jul.

 Jeg har lige lavet en bestilling, men der er mere jeg gerne vil bestille, hvad gør jeg?

Du laver bare en ny bestilling og vi fratrækker fragten på ordren manuelt, så du kun betaler fragt en gang.

Bestilling

Alle priser er inkl. moms og andre afgifter. Priserne er dagspriser.
Når du handler med kunstkompagniet.dk indgås aftaler på dansk.
Hvis du ønsker, at modtage en kopi af din ordrebekræftelse, skal du sende en mail til info@kunstkompagniet.dk

Betaling

På kunstkompagniet.dk kan der betales med:

Dankort 
Visa
Mastercard
Maestro


Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra kunstkompagniet.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

 

Kan jeg returnere en vare?

Ja, naturligvis!  Du har 14 dage til at fortryde købet og ret til at vente med at returnere varen i op til 14 dage efter den dato, hvor du har givet kunstkompagniet besked om, at købet ønskes fortrudt.
Varen skal returneres i samme stand, som du fik den, så den kan sælges igen og du betaler selv portoen. Er varen beskadiget når du får den, kan du returnere den og få en anden. I det tilfælde får du selvfølgelig portoen refunderet.

Du hæfter for en eventuel værdiforringelse, hvis du har testet varen på anden vis, end hvad der normalt er tilladt i en forretning. Kunstkompagniet bærer bevisbyrden for, hvorvidt der er sket en værdiforringelse af den returnerede vare.